۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

به جهنم ، هم ، نفت نمی فروشیم !!!

به جهنم که از ما نفت نمی‌خرید، نخرید. به دَرَک. به اسفل السافلین .اصلا بروید بمیرید. اصلا کی خواست نفت بفروشه ؟ لیاقت تان همین است احمق های بی شعور. بیچاره ها. بروید با هیزم خودتان را گرم کنید. با ذغال، سیاه سوخته های بدبخت. توی چراغ موشی هاتان هم الکل بریزید. از همان الکل نجسی که می خورید. شما که عرضه ندارید ، توی تاریکی و سرما بمانید تا بمیرید.
اصلا ما خودمان نفت مان را لازم داریم ، آقاجان ، اضافی که نیست. از سر قبر بابای شما هم که نیاورده ایم . اجدادمان عرضه داشتند، زیادِ زیاد هم عقل شان رسیده، جنازه های کس و کارشان را پنهان کرده اند فرسنگ ها زیرِ زمین و هزار سال بعد همان جنازه های بی مصرف شده است فسیل و حالا هم شده است طلای سیاه و سرمایه برای ما بچه های شان. مثل اجداد شما بی فکر که نبوده اند، هی بخورند و بنوشند و خرج عطینا کنند و خوش بگذرانند و به فکر آیندگان شان نباشند. حقّ تان است. بمانید توی بدبختی و مصیبت و رکود اقتصادی و بیکاری و گرانی و فقر، و به گدایی یک پیت نفت دوره بیفتید این کشور و آن کشور.
اصلا به کوری چشم شما هم که شده به کشاورزهامان هم می گوییم پای گندم و برنج و جو هم نفت بریزند به جای آب . که تازه با بوی بدی که دارد دفع آفت و حشرات هم می کند و به سم و کود هم نیاز پیدا نمی شود تا ما را محتاج شما کند وامکان تامین ۱۰ برابر ارز حاصل از فروش همین نفتی که شما می گویید اَه اَه بو می دهد را با استفاده از همین ابداعات فراهم می کنیم .
دل تان هم بسوزد، اصلا ما نفت مان را می ریزیم توی تانکر وبشکه وپیت 20 لیتری ومی گذاریم روی این چارچرخه های باربری و می بریم در خانه ها و دل مردم مان را شاد می کنیم در این ایام خجسته فجر.
و تازه می گوییم سر سفره های شان به جای آب هم نفت بخورند و به جای عطر و ادکلن هم نفت بپاشند روی لباسی های فاخرشان. و با توجه به متدهای جدید روز، می گوییم خانم های شان هم در وان نفت استحمام کنند که طبیبان می گویند برای طراوت پوست و جوانی ماندگار بسی مفید فایده است.
و بعد هم اصلا، اصلا به شما چه، می دهیم ... بچه های مان را هم با نفت بشویند که از قدیم گفته اند دارندگی و برازندگی. و وازلین و کرم نرم کننده با اسانس خیار و هلو و آناناس هم نمی خواهد که همه ی آن ها هم یک جورهایی از ترکیبات همین نفت ماست. و ما منت کشی نمی کنیم اصلا و ابدا.
گور باباهاتان، نخرید. بروید به جهنم عقب مانده های ننه مرده. اما یادتان باشد که جهنم هم بی نفت ما هیچ رونقی نخواهد داشت . نه آتشی ، نه دودی ، نه حتی قیر مذابی!


هیچ نظری موجود نیست: