۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

احمدی نژاد به توان n

هیچ دقت کرده اید توی همین دو سه روزی که از دریافت جایزه ی گلدن گلوب توسط اصغر فرهادی گذشته و عکس های او و پیمان معادی در کنارهنرپیشه های معروف هالیوودی زینت بخش صفحات وب گردیده ، چه تعداد مطلب اعتراضی به دلیل زیر سوال رفتن عرف دیپلماتیک و توهین به مقدسات و نادیده گرفتن قوانین جمهوری اسلامی و اهانت به نظام و .....نوشته شده است ؟ چه تعداد کامنت سرشار از فحش و ناسزا زیرعکس های منتشره ثبت شده است ؟ چه تعداد دیدگاه عصبی و همراه با غیظ و جوش و خروش خوانندگان متعصب و مخالف، زیر پست هایی که در تحسین فرهادی بوده است، درج گردیده است؟
شاید آمارموارد ذکر شده بیش از حد انتظار بوده باشد، اما مسئله ی مهم ، تعداد هیچ کدام از این اعتراض ها و فحاشی ها و حرص و جوش خوردن ها و عصبیت ها و عدم تحمل ها و غیظ ها نیست .
می دانید اصلی ترین مسئله چیست ؟ تعداد استفاده ی قابل توجه و چشم نواز ازجمله ی بی ادبانه و زشت و تقبیح شده ی معروف آقای رئیس جمهور محترم که یک زمانی فرموده بودند: " آب را بریزید آن جایی که ......." ، توسط دوستان متمدن و بافرهنگ و ادیب و هنرور و هنرشناس موافق آقای فرهادی در پاسخ به مخالفین منتقد و معترض و فحاش.
دوستانی که در زمان بیان این جمله  توسط آن آقای مودب ، فریاد وا اَسفا و وامصیبتا ی شان بر جنازه ی فرهنگ و ادب کشور، گوش فلک را کر کرده بود
به راستی آیا بعد از این چند سال ، نمی شود گفت هر کدام از ما لااقل در زمینه ی ادب و اخلاق ، یک احمدی نژاد شده ایم؟ 

هیچ نظری موجود نیست: