۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

ما چقدر خوشحالیم ......

من تازه فهمیدم چرا از پریروز تا حالا ، همین طور این همسایه های ما کوچه را چراغانی کرده اند و صدای پخش صوت ها یشان را تا آخر دنیا بلند کرده اند و ترانه های مبتذل در آسمان غبارآلود کوچه ، بر اندام رهگذران که نه ، حتی برگ های درختان را هم به لرزه واداشته و دائم از پله های طبقات می دوند تا پشت بام و برمی گردند پایین و روی هم را ماچ می کنند و به هم تبریک می گویند و می رقصند و شاباش می دهند و هلهله می کنند و کِر می کشند وپایکوبی می کنند و ..... 
خلاصه از ساعت 3 پریروز به وقت کوچه ی ما، که خوشبختی بد جوری رو کرده به اهالی کوچه و نازنین ماموران نگران حال و احوال سلامتی ما و فرزندان مان ، دزدگونه  از دیوار یک خانه رفته اند بالا و بعد  پشت بام به پشت بام خانه ها را شخم زده اند و هر آن چه ال ام بی بی ناموسی بوده ، جمع کرده اند و برده اند ، کلی خوش به حالمان شده است و همین طور داریم می زنیم و می رقصیم، ببخشید حرکات موزون از خودمان در می کنیم . دستشان درد نکند که این قدر به فکر شادی و خوشحالی مردم هستند. دستشان خیلی درد نکند. 
البته بیشتر از آنها آقای ماهواره ای مان خوشحال است که دوباره فروش ال ام بی هایش رونق یافته و می تواند ماشینش را یک مدل ببرد بالاتر. از عوض ایشان هم ، دستشان درد نکند.
..............................
پ ن : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته گفت: اکثر مردم از جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره راضی هستند و اظهار خوشحالی می‌کنند.(+)