۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

نسل جسور صادق ....


در قسمت ورودی ساختمان شهدای رادیوی جام جم ، جلویش را گرفته اند که روی ناخن هایت برچسب داری، باید بکنی تا بتوانی داخل شوی.
همانطور که ایستاده و با حرص برچسب های گل و بلبل مشکی رنگ روی ناخن هایش را می کند ، خانم مسئول حراست با دلسوزی می گوید : آخر عزیز من ، تو که چادری هستی چرا از این ها چسبانده ای روی ناخن هایت .
گویی که توهینی بزرگ به او شده است ، با خشم می گوید : کی گفته من چادری ام . چون اینجا می آمدم به اجبار چادر سر کردم .
خانم مسئول متعجب از این جواب و شاید دلخور از این همه پررویی ، با عصبانیت می گوید : کار خوبی نکردی . این جا که بدون چادر هم راهت می دادند.مشکلی نبود.
در اعماق نگاه دخترک ، جز خشم ، دو چیز دیگر می درخشد : صداقت و جسارت.

۱ نظر:

ندای غرب (میثم منیعی) گفت...

سلام
قبلا خواستم نظر بذارم متاسفانه نشد، خیلی ممنون که گاهی به خونه مجازی من سر می زنید.
نمی دونم فبلا هم گفتم یا نه؟ قلم بسیار زیبایی دارید کاش روزنامه نگار می شدید البته الان هم همینطوره و خیلیها هر روز وبلاگتون رو می خونن. موفق باشید.