۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

در راستای این که ......


آقای استاندار تهران فرموده اند : برگزاری تجمعات و تظاهرات برای روزهای آینده جنبه تبلیغاتی دارد و این فراخوان عمومی هم تنها یک پُز تبلیغاتی از سوی اپوزیسیون ضد انقلاب است و با هدف اثرگذاری بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند طراحی شده است. " (+) 
و خودش ، خود ِخودش ، هشدار داده : " با آمادگی كامل و تجهیز ِ تهران به تمامی سیستم های امنیتی با اینگونه اتفاقات برخورد می كنیم.
و بعد خود ِخودِ خودش ، ادامه دادهشرایط امروز نشان دهنده اقتدار ما در حوزه جهانی است و نظام از موضع اقتدار جهانی در تمام دنیا آرمان ها و تحلیل های خود را ارائه می کند .
ما که بچه های خوبی هستیم و خوب به حرف های آقای استاندار گوش می دهیم و هیچ هم نمی گوییم  و فقط طوری نگاهش می کنیم که یعنی ، برادر من ، در راستای این که بچه که زدن ندارد و در راستای این که اقتدار ما جهانی ست و در راستای این که در تمام دنیا آرمان ها و تحلیل های ما عرض اندام می نمایند ، با همین نگاه بِرّ وبِرّ، به استحضار می رساند که : آقاجان ، تبلیغات و پُز که برخورد کردن ندارد آن هم با تمام امکانات و تجهیزات ، و کِشتی اینترنت که به گِل نشاندن ندارد آن هم به این شدّت و حدّت، و لنگر نظام برای محکم کاری هم که شده به قعر فرورفتن نمی خواهد آن هم این قدر تا تَهِ تَه ، تا این طور زبانم لال درمیانه راه گیر کند به وایرلس های مخابرات جهانی و این هوا به هم بریزد کاسه کوزه ی گوگل و یاهو وهرچه سایت و وبلاگ است ، و آبروی اقتدار جهانی ما را ببرد پیش هرچه اپوزیسیون از خدا بی خبر و استکبار جهانی ظالم و کافر.
جای این حرف ها ، آقاجان ، سر یا دُم خروس تان را ببُرید تا هم شما راحت شوید و هم ما بتوانیم قسم حضرت عباس تان را باور کنیم. 
والله به خدا...........

هیچ نظری موجود نیست: