۱۳۹۰ فروردین ۱۵, دوشنبه

امان از دست ما مسلمان ها ..........

ما مسلمان ها آدم های خیلی بامزه ای هستیم و ما ایرانی های مسلمان بامزه تر. در آن سر دنیا کاریکاتور پیامبرمان را می کشند، در افغانستان برای اعتراض ده ها مسلمان در درگیری میان پلیس های مسلمان و مردم مسلمان افغانستان کشته می شوند. در پاکستان تظاهرات برگزار می شود ودرگیری های پراکنده و انفجاربمب رخ می دهد وعده ای مسلمان پاکستانی به دست عده ای مسلمان پاکستانی دیگر از بین می روند ودرهند،عده ای مسلمان هندی اعتراض خیابانی می کنند ودرهیاهو و شلوغی، زیر دست و پای عده ای مسلمان هندی دیگر له و لورده می شوند و در ایران نام شیرینی دانمارکی می شود شیرینی گل محمدی.
در ینگه دنیا یک کشیش دیوانه که خودِ کشیش ها هم قبولش ندارند، تعدادی نوچه دور خود جمع کرده و قصد می کند قرآن را آتش بزند. اوباما اعتراض می کند. پاپ پیام می دهد. بزرگان دین و کشور نصیحت می کنند و بالاخره این اتفاق نمی افتد. ودر جایی دورافتاده تر کشیش دیوانه تری در میان تعداد اندکی هوادارجوگیر می شود و خلاصه، کلام قرآنی را که ما به راحتی در روزهای مرسوم حکومتی زیر دست و پا می اندازیم و تکه پاره هایش را بعد از هرراهپیمایی دولتی، ماموران نازنین شهرداری با احترام از زمین برمی دارند و می بوسند و لعن و نفرین می کنند به آنانی که مسبب این بی توجهی و بی احترامی بوده اند و کسی هم ککش نمی گزد، آتش می زند و دوباره در افغانستان سر هشت مامور بی گناه سازمان ملل که نه ربطی به آن کشیش داشته اند و نه شاید اصلا روحشان هم از موضوع خبردار شده بوده، بریده می شود و چند افغانی مسلمان هم در درگیری ها از بین می روند و ده ها تن در تظاهرات پاکستان کشته و زخمی می شوند و لابد چند روز دیگر در هند هم عده ای مسلمان زیر دست و پای مسلمانان هندی دیگر ، له خواهند شد ولابدتر اینکه ما هم بهانه ای ، حدیثی ، حکایتی ، داستانی ، طنزی ،.... جور می کنیم و اعتراضمان را ابراز می فرمائیم و شاید هم این کار را توطئه استکبار بدانیم و شاید هم بگردیم و نسبت جَد اندر جَدی و آبا اجدادی پیدا کنیم میان هواداران خارج نشین جنبش سبز و آن کشیش دیوانه و آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب و فامیل دور و خانمش دوره خانوم .
واقعا که ، ما مسلمانان خیلی بامزه ایم و ما ایرانی های مسلمان خیلی خیلی بامزه تر.

۳ نظر:

جيم انور گفت...

ما بامزه ایم. ربطی به دینمان ندارد. این روزها اگر زرتشتی هم بودیم همین بلا را سر آن دین می آوردیم. ما بامزه ایم و متأسفانه بی فکر...

محمد گفت...

پیام همدلی و همراهی و همدردی‌تان رسید. ممنونم

www.vaaez2.blogspot.com

Unknown گفت...

بزرگترین نقد دینداری را شاید بتوان اینگونه بیان کرد که دینداری مهلت و مجال تفکر و تعقل را می گیرد. مصداق هایش همین چیزهایی که خودتان به زیبایی مثال برایش آورده اید. حال دینش می خواهد یهودی باشد مسیحی یا اسلام.