۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

این روزها همه دچار آلزایمر شده اند ، شما چطور ؟؟؟

آلزایمر بد دردی ست، خدا نصیب گرگ بیابان هم نکند، چرا که شاید یادش برود قبل ترها گوسفندها را چگونه می خورده و حالا با انتخاب شیوه های جدید دریدن باعث آزار بیشترشان بشود
آلزایمر بد دردی ست، ومن این روزها سخت دچار فراموشی شده ام و حواس پرتی بدجوری گریبانم را گرفته، وهرقدرهم که خودم صادقانه اعتراف می کنم ازپیری ست، اطرافیان مصّرانه دلداری ام می دهند که از مشغله ی زیاد فکری ست. می بینید که چه اطرافیان ماهی دارم من !!!
یکی توصیه کرده: سودوکو حل کن. اعتماد را از دستش می قاپم و می گویم : بده ، بده ، می خواهم جدولش را حل کنم ، می گویند برای تقویت حافظه خوب است.
می خندد و با بدجنسی تمام می پرسد : کدام حافظه ؟؟؟
صفحه ی اول چند تیتر دیدنی دارد، " احمدی نژاد علیه احمدی نژاد"، نقل قولی از برادرِ تبری جسته از برادرهمچنان انحراف یافته، وعسگراولادیی که لابد او هم مثل من آلزایمر گرفته که گفته: " به خاطر ندارم به هاشمی رای دادم یا به احمدی نژاد". خُب ، البته حقّ دارد، موضوع برمی گردد به 8 سال پیش. کم زمانی که نیست، آن هم با پیری و مشغله ی زیاد فکری و این همه روزهای خوش که نفهمیدیم از کجا آمد و به کجا رفت و چطور به سرعت برق و باد گذشت.
صفحه ی دوم یک مطلب تا حدودی جالب دارد، "هاشمی رفسنجانی: امیدواریم انحراف از برنامه ها جبران شود" و من با آلزایمرِعود کرده ام یاد سعید حجاریان می افتم که می گویند در مصاحبه با جایی گفته است: "آقای هاشمی دقیقه نود وارد عرصه انتخابات می شود و تمام معادلات را بر هم می ریزد و من معتقدم ایشان حائز اکثریت آرا می شود". مصاحبه با کجا بود؟ خدایا کجا؟
صفحه ی سوم چنگی به دل نمی زند، 1+5 و تکرار مکررات.
صفحات چهارم و پنجم و ...هم درحدّ ورق خوردن می ارزند وبس، و صفحه ی آخر که همیشه دوستش داشته ام برای کاریکاتورها و اندیشه ها وهنرمندها و شاعرهایش. سَرَم گرم خواندن می شود، که تلفن زنگ می زند و مادرجان، و بعد هم، باید سری به آشپزخانه زد و به فکر شام این قوم همواره گشنه بود، و تازه، گل ها را هم که آب نداده ام ، و بعد، مگر کسی هم جز من،  لباس های شُسته را جمع خواهد کرد. ای وای ، اخبار بی بی سی را که نباید از دست داد و ........
صدایم می کند و می گوید: اگر آن روزنامه ی پخش و پلای روی زمین را نمی خوانی لطفا جمع اش کن و بده به من نگاهی به اخبارش بیندازم
اِ، یادم رفت، می خواستم جدول حل کنم برای تقویت حافظه!!!!



هیچ نظری موجود نیست: